torstai 15. lokakuuta 2015

Hybridilapsi

Nettideittimaailma se aina jaksaa yllättää. Juuri kun kuvittelee kuulleensa jo kaikki mahdolliset ja mahdottomat keskustelunavaukset, huomaa olevansa pahasti väärässä.

Tapahtui Suomi24 Treffeissä pari päivää sitten:


Mies: Onko sinulla kokemusta avaruusolennoista?

Minä: Ööh... Eipä kyllä, enkä oikein usko, että ihmiskunta on ylipäätään vielä sellaisiin törmännyt. 

Mies: Ajattelin, että voisit olla ns. hybridi-lapsi. 

Minä: Anteeksi hölmöyteni, mutta en kyllä oikein ymmärrä, mitä sillä tarkoitat. 

Mies: Ajattelin siis vain kasvonpiirteiden perusteella.
Mies: Suutuitko?

Minä: En, lähinnä hämmennyin. Ensinnäkään en tiedä, onko hyvä vai huono asia näyttää avaruusolennolta ja toisekseen en tiedä, oletko tosissasi vai oliko tämä vain jonkinlainen vitsi. 

Mies: Eihän sitä koskaan tiedä ennen kuin kysyy. Tosiaan ei ollut tarkoitus vitsailla. Olen kiinnostunut kaikenlaisista yliluonnollisista ilmiöistä. Mikään asia ei ole itsessään huono. Minusta ainakin oot kaunis (avaruusnainen ;).


No, mikäs tässä. Avaruusolioksi minua ei ennen olekaan luultu.

2 kommenttia: